Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Coklat Homemade Hantaran Saiz S

Dengan setiap pembelian para pelanggan akan mendapat 50 potongan harga bg mana2 set hantaran tp 1 set je ye. Untuk makluman para pelanggan bermula drpd 162011 -3112 2011 Alins Coklat akan mengadakan promosi bg pembelian doorgift yg berkuantiti 500 kotak keatas.


Pin On Gubahan Hantaran

Gambar dah hilang dalam simpanan.

Coklat homemade hantaran saiz s. Square Box Coklat Saiz L. Tempahan 1 set kotak. My Engagement Coklat ini juga untuk majlis pertunangan aku.

Love Box ini juga diperbuat daripada coklat. Tempahan awal amat dialu-alukan bg mengelakan pertindihan tarikh dgn tempahan. Sangat sesuai dijadikan hantaran pertunangan perkahwinan.

Jenis Coklat Coklat Praline berbagai bentuk Coklat Oreo Coklat LollyCoklat hadiah atau hantaranCoklat DoorgiftKotak CoklatBudget Coklat. Ties Homemade Choc menerima tempahan coklat homemade yang sesuai untuk dijadikan hadiahcenderahati hantaran doorgift dan sebagainya. Untuk makluman para pelanggan bermula drpd 162011 -3112 2011 Alins Coklat akan mengadakan promosi bg pembelian doorgift yg berkuantiti 500 kotak keatas.

18 biji - RM22. 28pcs Square Box Coklat Saiz S. Kotak saiz 35pcs colatJuga boleh menempah 35pcs.

Cikgu Jurita Tempahan Square Box Coklat oleh Cikgu Jurita From SKTSJ. Kepada yg berminat menempah boleh hub kami ditalian. Juga boleh menempah set love ini sahaja boleh isi 3pcs coklat.

Pandangan atas square box coklat. 50 set praline 2pcs. 28pcs Love Box Coklat Saiz S.

Ini dari pihak perempuan kepada pihak lelaki. Dengan setiap pembelian para pelanggan akan mendapat 50 potongan harga bg mana2 set hantaran tp 1 set je ye. COKLAT BOX saiz s 75cmx105cm Beserta 3pcs coklat praline.

25 biji - RM30 3. Mujurlah adik simpanitupun bahagian luar sahajatak pelah boleh nampak juga kanhuhuhuTema. Coklat susu dan putih berperisa serta filling strawberry paste.

Fadz Tempahan dari Fadz Coklat Hantaran untuk dijadikan hantaran Majlis Perkahwinan akak nya. Thanks Ziha. COD di kuantan bypass.

Coklat Oreo Hantaran. Tempahan awal amat dialu-alukan bg mengelakan pertindihan tarikh dgn tempahan. Tak tahulah macam mana boleh hilang.

0193151323 untuk whatssapp. Dengan setiap pembelian para pelanggan akan mendapat 50 potongan harga bg mana2 set hantaran tp 1 set je ye. Coklat gift hantaran kahwin kuantan.

Praline Lolichoc Tempahan daripada Noraini Terengganu. PRALINE Coklat Praline 6 cavity Praline 2 cavity Coklat Praline 4 cavity Terdapat berbagai inti mengikut pilihan Cappucino Orange Strawberry Bluberry Caramel Mangga Jagung Durian Filing boleh juga diganti dengan kekacang dan dried friut pilihan para penggemar coklat. Tuesday June 28 2011.

Lollychoc rose saiz s 1 - 499btg RM120 500 - 999btg RM100 1000 ke atas RM090. COKLAT HOMEMADE - Anda pilih kami sediakan 1. Tempahan awal sgt di galakkan.

0139297087 untuk call dan mcj. Terdapat 12pcs coklat paraline di dalam box. Mawar Berduri 1 S - 055 pcs.

Untuk makluman para pelanggan bermula drpd 162011 -3112 2011 Alins Coklat akan mengadakan promosi bg pembelian doorgift yg berkuantiti 500 kotak keatas. Sweet Marble S - 055 senpcs. Box ini diperbuat daripada coklat dan boleh dimakan.

COKLAT HANTARAN - LOVE BOX - size L COKLAT LOVE BOX Coklat hantaran hadiah COKLAT HANTARAN - RECTANGLE BOX. Lapisan atas bercoklat putih dan lapisan bawah bercoklat susu. Coklat susu dengan filling pudina paste pilihan Nur Kasih S - 060 sen pcs.

Coklat HantaranTaj Mahal 3D Alhamdulillah DreamChoc tampil dengan produk terbaru coklat Taj Mahal. Square Box Coklat Saiz L For Noraini yang akan melangsungkan hari pertunangan nyer. RM150pcs 50pcs - RM100 100pcs - RM090 200pcs - RM080 packaging plastik ada badam hancur didalam.

Love box riben saiz s Love Box size S with 3pcs Coklat Harga Coklat BoxLove 1200 Harga Coklat Praline 3 biji 200 Harga kotak bergantung jenis bekas transprt biasa RM 120 kotak gold bertingkap biasa RM 180 kotak exclusive RM 600 -ikut saiz love box s Love Box size S with 5pcs Coklat Harga Coklat BoxLove 1200. Sekiranya ada yang suka pada pelbagai perasa boleh. Coklat ini dipos ke Terengganu dan sampai dalam keadaan baik.

Coklat Putih. Sesuai dijadikan sebagai coklat hantaran perkahwinan pertunangan COKLAT - HAND BOUQUET COKLAT - HAND BOUQUET Sesuai dijadikan hadiah anniversary graduation atau sebarang majlis 30btg lolicoklat dengan hiasan bunga dan gubahan. Anda juga boleh lihat produk2 kami dgn lbih jelas di fb page.

Coklat Putih Pilihan kuantiti coklat harga dalam kotak. Square Box Coklat Saiz S. Semoga ikatan pertunangan ini akan sampai ke jinjang pelamin ke akhir hayat.

Thanks Fadz. Ziha Tempahan dari Ziha untuk dijadikan hantaran sempena Majlis Pertunangan nye pada Sabtu ini. Izalina Tempahan dari Izalina untuk dibuat hantaran adik nya.

Pilihan Coklat- Compound 1. Box comel ditengah-tengah kotak boleh dimakan. Thursday February 24 2011.

28pcs Square Box Coklat Saiz S. Tempahan Coklat Homemade untuk hantaran pertunangan. Untuk makluman para pelanggan bermula drpd 162011 -3112 2011 Alins Coklat akan mengadakan promosi bg pembelian doorgift yg berkuantiti 500 kotak keatas.

Dengan setiap pembelian para pelanggan akan mendapat 50 potongan harga bg mana2 set hantaran tp 1 set je ye. Tempahan awal amat dialu-alukan bg mengelakan pertindihan tarikh dgn tempahan. 35 biji -RM40 2.

Tempahan coklat hantaran saiz M dari Aminah Serdang untuk majlis perkahwinannyaMaaf la lambat buat posting untuk gambar niTerima kasih. Coklat Doorgift Lollychoc Coklat ni ditempah oleh nasriyahbinjai kemaman utk diberikan pd kawan2nyanasriah request nak yg ada huruf BFFjadi inilah hasilnyabole juga dijadikan doorgift kahwinharijadi sebagainya. 2 lapisan coklat hitam dan susu berperisa pudina yang ditaburi cincangan badam yang rangup.

Monday February 28 2011. Thursday March 31 2011. Cinta Balqis S - 060 sen pcs.

Share to Twitter Share to Facebook Share to Pinterest. Tempahan awal amat dialu-alukan bg mengelakan pertindihan tarikh dgn tempahan. Dicantik kan lagi dengan penutup reben dibuat dari coklat.

Apa yang penting coklat ini HALAL. Ties Homemade Coklat kini mengadakan tawaran harga istimewa untuk pakej doorgift. Bentuk coklat love swirl rose kipas daun bunga shell teddy huruf strawberi empat segi Lollichoc Mempunyai 2 lapisan.

Posted by zarazaid Homemade at 109 PM. Ties Homemade Chocolate Ties Homemade Choc menerima tempahan coklat homemade yang sesuai untuk dijadikan hadiahcenderahati hantaran doorgift dan sebagainya. 24 biji - RM28 4.

Sekolah aku lame dolu-dolu. Pandangan dalam box coklat. Anda boleh mendapatkan doorgift pada harga yang istimewa untuk pelbagai majlis.


Image Result For Tips Menghias Hantaran Pernikahan Untuk Coklat Regalos Monos


Idea Buat Gubahan Hantaran Dengan Ferrero Roscher Nikahsatu


Pin By Floristeria Musgo On Sladosti Buket Permen Lolipop Buket


Posting Komentar untuk "Coklat Homemade Hantaran Saiz S"