Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Bella Dally Hantaran

Bagaimanapun semalam pelakon Bella Dally dilaporkan telah ditahan polis kerana dipercayai merentas negeri. Difahamkan selebriti itu ditahan selepas pihak polis melihat satu hantaran yang dimuat naik di Instagramnya yang memaparkan dia bersama rakannya sedang berbasikal.


Takdela Orang Ngata2 Bella Dally Post Foto Kahwin Paling Win Dulang Tertutup Jadi Ikutan Gadis

Pada majlis itu Bella menerima mas kahwin RM1000 berserta tujuh dulang hantaran daripada pihak lelaki.

Bella dally hantaran. PELAKON Nazim Othman mengakui terkesan dengan perkahwinan bekas isterinya Bella Dally yang berlangsung semalam. Bella 28 atau nama sebenarnya Nabilah Ali Dally dinikahkan jurunikah Wan Mohd Adlan Wan Salleh Pendaftar Pernikahan Ceraian dan Rujuk Wilayah Persekutuan. Sementara pihak perempuan menyerahkan sembilan dulang.

Maklumlah tidak semua yang bertuah mampu bertemu dengan malam lailatulqadar kerana pelbagai alasan. Bella turut menerima mas kahwin sebanyak RM300 dan wang hantaran berjumlah RM16000. Kediamannya terletak di Putrajaya.

Lahir pada 27 September 1991 di Kota Kinabalu Sabah Malaysia. Pihak lelaki menyerahkan tujuh dulang hantaran berbalas sembilan daripada pihak perempuan. Pada majlis itu Bella menerima mas kahwin RM1000 berserta tujuh dulang hantaran daripada pihak lelaki.

Meskipun tiada sebarang nama yang dipaparkan netizen sepakat menyatakan ia adalah Bella Dally jika dilihat pada posting yang dikongsikannya di instagram semalam dilihat selari dengan maklumat laporan tersebut. Bertempat di Marina Putrajaya pasangan ini dinikahkan oleh Pendaftar Pernikahan Cerai dan Rujuk Wan. Nazim 35 berkata perasaan itu timbul kerana menyedari kesilapan dan kekurangan diri hingga gagal menyelamatkan perkahwinan mereka yang dibina dua tahun lalu.

Bella atau nama lengkapnya Nabila Ali Dally menerima mas kahwin berjumlah RM1000 bersama tujuh dulang hantaran daripada pihak lelaki dan berbalas sembilan. Bella atau nama sebenarnya Nabilah Ali Dally 29 ditahan bagi membantu siasatan tindakannya mengayuh basikal ke Genting Sempah Bentong di Pahang pada Ahad lalu. Terbaru Bella Dally menerusi satu kenyataan tampil menafikan dia yang mengingkari rahan PKPB tersebut.

Seperti dilaporkan Bella atau nama sebenarnya Nabilah Ali Dally ditahan bagi membantu siasatan tindakannya mengayuh basikal ke Genting Sempah Bentong di Pahang pada Ahad lalu. Jadi ianya adalah nostalgia Ramadan yang sangat indah untuk dikenang hingga sekarang. Dengan sekali lafaz Bella Dally sah menjadi isteri kepada cinta hatinya yang mana seorang ahli perniagaan pada Ahad 31 Mac 2019.

Pemilik nama penuh Nabilah binti Ali Dally. Bella atau nama sebenarnya Nabilah Ali Dally 29 ditahan bagi membantu si1asatan tindakannya mengayuh basikal ke Genting Sempah Bentong di Pahang pada Ahad lalu. Ini perkara yang orang luar tidak tahu.

Maaf atas kekeliruan Didakwa Berbasikal 10KM Rentas Negeri Bella Dally Tampil Jelas Perkara Sebenar by Kamalya about a year ago Ikuti kami di Facebook Youtube Twitter and Instagram untuk berita terkini setiap hari. 23m Followers 869 Following 5163 Posts - See Instagram photos and videos from B e l l a D a l l y belladally. Bella 28 atau nama sebenarnya Nabilah Ali Dally dinikahkan jurunikah Wan Mohd Adlan Wan Salleh Pendaftar Pernikahan Ceraian dan Rujuk Wilayah Persekutuan.

Bella atau nama sebenarnya Nabilah Ali Dally 29 ditahan bagi membantu si1asatan tindakannya mengayuh basikal ke Genting Sempah Bentong di Pahang pada Ahad lalu. Popular dengan nama Bella Dally juga dipanggil Bella. Bella Dally tak mahu tumpang populariti suami Nazim Othman Pelakon jelita Bella Dally mahu lebih menyerlah dalam bidang lakonan tanpa perlu dibayangi suaminya aktor Nazim Othman.

Anak kepada pasangan Ali Dally. Difahamkan selebriti itu dit4han selepas pihak polis melihat satu hantaran yang dimuat naik di Instagramnya yang memaparkan dia bersama rakannya sedang berbasikal. Terdahulu pasangan yang mula bercinta sejak tiga tahun lalu itu mengikat tali pertunangan pada 14 November 2015.

Berlangsung dalam suasana sederhana majlis tersebut hanya dihadiri ahli keluarga rakan terdekat dan wakil media. Difahamkan selebriti itu dit4han selepas pihak polis melihat satu hantaran yang dimuat naik di Instagramnya yang memaparkan dia bersama rakannya sedang berbasikal. Nazim Othman dedah video lamar Bella Dally Pelakon Nazim Othman mengesahkan telah mengikat tali pertunangan bersama aktres Bella Dally baru-baru ini.

Nazim dan Bella kelihatan cukup kacak dan cantik sekali pada majlis tersebut dan jelas terpancar sinar kebahagiaan dan cinta di wajah mereka. Ini merupakan perkahwinan kali kedua buat Bella namun yang pertama buat Arif yang dikenalinya beberapa bulan lalu. Sementara pihak perempuan menyerahkan sembilan dulang.

Bella atau nama sebenarnya Nabilah Ali Dally 29 ditahan bagi membantu si1asatan tindakannya mengayuh basikal ke Genting Sempah Bentong di Pahang pada Ahad lalu. Difahamkan selebriti itu ditahan selepas pihak polis melihat satu. GOMBAK Padah melaanggar Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat PKPB pelakon Bella Dally ditahan polis semalam.

Pada jam 953 pagi tadi pelakon Nazim Othman 32 dan Bella Dally 25 telah selamat diijabkabulkan dengan sekali lafaz dalam satu majlis akad nikah yang diadakan secara tertutup di Hotel Promanade. Nabilah Ali Dally atau lebih dikenali sebagai Bella Dally lahir 27 September 1991 merupakan seorang pelakon dan model wanita Malaysia. Bella atau nama sebenarnya Nabilah Ali Dally 25 turut menerima tujuh dulang hantaran daripada pihak pengantin lelaki dan dibalas sembilan dulang oleh pengantin perempuan.

Padah melanggar Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat PKPB pelakon Bella Dally ditahan polis semalam. Pelakon Bella Dally menceritakan kenangan masa kecilnya yang pernah bertemu malam yang lebih baik dari seribu bulan itu.


Gambar Sekitar Perkahwinan Bella Dally Dan Cinta Hati


Takdela Orang Ngata2 Bella Dally Post Foto Kahwin Paling Win Dulang Tertutup Jadi Ikutan Gadis


Takdela Orang Ngata2 Bella Dally Post Foto Kahwin Paling Win Dulang Tertutup Jadi Ikutan Gadis


Posting Komentar untuk "Bella Dally Hantaran"